Kurumsal Bakım Anlaşması

Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşması, yapılan anlaşmaya göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, İçinde bulunan yazılımlar veya Bilgisayar Çevre Birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar.

Kimler Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmalıdır?
İşletmesinde bulunan bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, barkod üniteleri, plotter vb. çevre birimlerinin sayısı altı ve üzerinde olan, bilgisayarlarında sorun meydana geldiğinde, acil çözüm gereken,  tüm işletmeler Kurumsal Bakım Anlaşması yaptırabilirler.

Kurumsal Bakım Anlaşması Neleri İçerir ?

    * Anlaşma dahilindeki akıllı cihazların, anlaşma başlangıcında etiketlenerek belirlenmesi
    * Yeni anlaşmalarda indirimli Lisans Çalışması
    * Haftalık çevrimiçi bakım ve kontrol (sadece Uzak Destekmüşterilerine)
    * Aylık temel durum kontrolü
    * (Varsa) düzenli virüs ve diğer zararlı yazılım koruması kontrolü
    * (Varsa) düzenli internet koruma sistemi kontrolü
    * (Varsa) düzenli mesajlaşma sistemi kontrolü
    * (Varsa) düzenli yedekleme sistemi kontrolü
    * Kullanılan işletim sistemleri ve temel ofis uygulamalarının güncel kalması
    * En fazla 6 iş saati içerisinde müdahale
    * En yüksek öncelikli servis
    * Sınırsız telefon desteği
    * Anlaşma türüne göre sınırsız sayıda ücretsiz veya indirimli yerinde servis UzakDestek seçeneği
    * Her yapılan işlem için bilgilendirme
    * Daha fazla sistem verimi için teknoloji ve kullanım önerileri

Kurumsal Bakım Anlaşmasının Maliyeti Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşması maliyeti  müşteri, personeli ve işletme bilgisayarlarının kullanım amaçlarına göre, değişmekte olup, aylık maliyeti 150 YTL ve üzeridir.

Kurumsal Bakım Anlaşmasının Geçerlilik Süresi Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşması 1 yıllık süreler haline yapılmaktadır.

Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz en öncelikli müşterilerimizdir. Telefon, Messenger Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir. Müşterilerimiz, donanımları bozulduğu için, iş kaybına uğramazlar, Verilerinin yedekleri her zaman alınır, Teknolojik gelişmelerden anında haberdar olurlar, ek hiçbir ücret ödemezler, diğer donanım ürünlerini aldıklarında çok özel ödeme koşulları ve iskontolar sağlanır. 

Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır?
Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir, sonrasında müşteri temsilcilerimiz, mühendislerimizle beraber, işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir briefing verirler.  Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre 3-10 kişilik bir ekip, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır, firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur, bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.

Müşteri Hizmetleri

Mesai saatleri içerisinde telefon numaralarımızı arayıp her türlü bilgi ve yardıma ulaşabilirsiniz


Efsane İletişim